No em baixa la regla.
el 25 de febrer vaig fer-ho amb el meu novio. El 16, 17, 18 i 19 m'havia de baixar la regla pero no em va baixar, a mi s'hem retrassen les menstruacions moltes vegades tot i que ja fa anys que tinc la regla. Va començar el confinament i jo seguia preocupada, tenia anseitat tot el día i va arribar un moment que no podía més i li vaig explicar ala meva germana gran (23 anys). Em va anar a comprar el test i va donar negatiu i em vaig quedar molt més tranquila. El dia 9 d'abril em va baixar un sangrat pero només em va durar unes hores, vaig buscar per internet i només em surtien coses dolentes, aqui va tornar la meva ansietat. Ja fa dies que li tiro indirectes a la meva mare pero no fa cas, diu que no anirem al ginecoleg fins que no tingui relacions sexuals etc... jo ja no sé qué fer. Necessito parlar amb algú que sapigue del tema sense jutgar.
Laura Centellas

Hola,
Deus estar patint molt. Els desajustos menstruals poden ser deguts a molts factors. No sabem si el 25 de febrer quan vas tenir relacions sexuals amb el teu novia vau utilitzar preservatiu en tot moment i si vau comprovar quan ell va ejacular que no estava malmès.
Ens falta molta informació, et recomanem que truquis a la tarda jove del Centre d'Atenció Primària de la teva zona o a l'ASSIR per a que puguis parlar amb la llevadora o la ginecòloga del servei. Elles et podran indicar millor quin pot ser el següent pas a seguir, si acudir allà o fer-te un altre test d'embaràs per a descartar de nou ( a vegades hi ha errors i poden ser falsos negatius).
Una forta abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas