No m'entren ni dos dits
Hola,
Sóc noia i fa un any o així vaig començar a masturbar-me.
El problema que tinc és que només m'entra un dit, no puc fer que hi capigui res més i amb posar un dit tampoc sento res. Puc fer gràcies al clítoris, però no se perquè em passa i em comença a preocupar ja que vull descobrir el que m'agrada i això no ajuda.
També l'altre dia vaig intentar posar-me per primer cop la copa menstrual i no hi va haver manera, no se si està relacionat.
Si em poguessis respondre m'ajudaria molt.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
No fa falta que per a masturbar-te introdueixis res a la teva vagina, el clítoris és l'encarregat de proporcionar plaer.
Pel que fa a col·locar-te la copa menstrual, necessitem conèixer-nos molt per a poder col·locar-la ja que sinó és possible que hi hagi fugues de sang o que ens molesti quan la portem posada.
Per tant, t'animem, ja sigui per a conèixer-te més a nivell sexual com per si vols utilitzar la copa, que puguis començar pel principi i et miris els genitals amb un mirall. Mira't, observa't, explora't,... On està cada zona de la teva vulva, com és, quin color té, etc... I ubica l'entrada de la vagina, si la veus podràs intentar explorar-la, toca-la, acarona-la, a veure què sents.
A poc a poc, aniràs augmentant la teva propiocepció de la zona ;)
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas