No em ve la regla
Hola, hos escric per una consulta que em porta preocupant un cert temps.
Resulta que jo sempre m'he sentit una dona, pero el cos no era el meu, biològicament era un home. Ja fa uns quatre mesos que vaig aconseguir ser una dona i per fi puc anomenarme Elena, que era el nom que tant volia portar.
El meu problema és ja porto alguns mesos y la regla no em bé, això m'asusta ja que penso que podria estar embarazada y no saberlo, he anat a alguns hospitals públics pero no es dignen a aceptarme fer una prova d'embaràs, això mateix em passa al anar a una farmacia ja que no em volen vendre una prova d'embaràs.
Necesito la vostra ajuda, no se si estic embarassada i això m'engoixa bastant.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Si biològicament vas néixer amb penis i testicles i ara has fet la transició i t'has operat, t'hauran informat que els trets físics sexuals en els genitals seran similars a una vulva i a una vagina, però a nivell intern no tens ni úter, ni matrius, ni trompes de fal·lopi, ni ovaris,  i per tant, no ovules, no tens la regla i no pots quedar-te embarassada. ¿No et van informar d'això?
Possiblement per tots aquests motius no et fan proves per descartar o confirmar que estiguis embarassada, perquè no pots.
Et recomanem que contactis amb el teu metge i que t'expliqui bé totes les conseqüències que té la transició que has realitzat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas