Em sento sol
Hola, soc un noi de 20 anys bastant clàssic, però obert de mentalitat. El cas és que durant l'adolescència em vaig anar coneixent a mi mateix i, a la vegada, cada cop m'anava sentint més sol. M'agrada molt llegir (literatura, poesia, filosofia etc...), escoltar música i la política. El cas és que molta gent no entén la meva manera de ser i es distancia de mi per ser tímid, valorar la cultura i no agradar-me sortir de festa( sempre he sigut bastant madur).
Ara, amb la situació de confinament tinc força ansietat perquè els meus pares no m'antenen i tinc discussions amb ells. A més, emocionalment parlant em sento bastant dèbil, sobretot pels fracassos amorosos que he tingut els últims anys. He tingut relacions amb noies, però mai sentia prou per tenir una relació estable, ja que eren bastant infantils i no podia parlar amb elles de les meves inquietuds. A mi m'agradaria trobar algú amb qui poder anar al teatre, a conferències, a llibreries etc... M'agraden molt les noies intel•lectuals però no sé on les puc conèixer. Entre tot plegat em sento fora de lloc i no sé com sentir-me millor.
Laura Centellas

Hola!!
Potser hauràs de canviar una mica les expectatives. És impossible trobar una persona amb qui tinguis 100% d'afinitat, ja que això segurament voldria dir que una de les dues persones s'està deixant perdre en l'altre. Tampoc hi ha un lloc concret on trobar "noies intel·lectuals", sinó que potser hauràs d'eixamplar una mica el teu cercle de relació i començar a conèixer més persones amb qui compartir aquestes afinitats per les humanitats.
No estàs sol, hi ha moltes persones interessades en el teatre, en la literatura, en la música.... però així en general, és difícil trobar-les. Potser pots buscar algun club de lectura, un curs de teatre, i seguir algun músic que t'agradi. Seguint les teves aficions, trobaràs altres persones que també les segueixen, i serà el moment de compartir-ho amb elles.
Entenem la sensació de "sentir-se fora de lloc", per això és important que trobis el teu espai i vagi creant el teu propi món (bars, biblioteques, sales de concerts, revistes, perfils de twitter, grups de teatre, ..) i veuràs com si selecciones bé aquests espais, hi trobaràs persones amb les que et puguis sentir tu mateix.
Una abraçada!
La Laura Centellas