pares
Hola! bon día, no se que puc fer, el meu pare sempre hem pega, i no precisament fluix, no se que fer, necessito la vostra ajuda o si hem podríeu donar algú numero de telèfon de Barcelona on pugi trucar per denunciar-l’ho. Sempre m’he callat i m’he anat a la meva habitació a plorar.
però ja no puc mes. (tinc 14 anys)
Moltes gracies per tot :*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs fas bé de demanar ajuda perquè puguis posar-h solució i s'aturi aquest malestar a casa. Demostres molta valentia i això és important!!. Et recomanaria que aprlis amb algun adult de confiança del teu entorn també, perquè puguis anar expressant com et sents i trobis aquest suport d'algu de confiança. A l'hora pots anar a serveis socials o trucar al servei "Infància Respon" que e´s el telèfon 900 300 777. Allà pots explicar què passa a casa i com passa tot, perquè és un tema delicat i allà t'escoltaran! confia en tu!!! Una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat