Aprendre a estar sola
Bon dia! Últimanent crec que tinc massa dependència d'una persona i, tot i que no m'agradaria tallar-hi la relació, m'agradaria aprofitar aquest confinament per poder centrar-me més amb mi i no estar tant pendent d'ell. Tot el rato miro si m'ha escrit, etc. i m'agradaria "deslligar-me" una mica i sentir que puc fer moltes coses que em facin feliç sense que ell hi hagi d'estar involucrat. Algun consell?
Laura Centellas

Hola!
El que ens demanes és molt interessant! Tots hauriem de saber fer aquest pas de centrar-nos en nosaltres mateixos.
Com ho pots fer?
- Fes-te la protagonista de la història. Posa el focus en tu: què vols? què et ve de gust?
- Busca algunes preguntes sobre tu mateixa i intenta descobrir la resposta, per exemple, on t'agradaria viatjar, quin és el teu plat preferit, quin grup de música t'agrada... I si no tens resposta, hauràs de buscar-la ;)
- Queda amb altres persones (encara que sigui en confinament) per fer activitats i compartir alguna estona.
- No la prioritzis, és a dir, si ja has quedat amb una altra persona, li dius que ara no et va bé. No es tracta d'enganyar, però sí de mantenir la teva rutina.
- Organitza't el teu dia a dia al teu gust.
Mica en mica aprendràs a equlibrar la teva disponibilitat cap a aquesta persona i la cura cap a tu mateixa. Saber trobar l'egoisme que ens protegeix és un gran aprenentatge! Busca el teu!!
La Laura Centellas