soc la de: confio?
m'he deixat que ell mai ha estat en una relació així seria, però a vegades em diu coses com si en volgués amb mi, però nose si és el que entenc jo o ho diu de veritat. tinc molts dubtes però no li vull preguntar perquè em fa por que s'espanti o algo (diuen que als nois quant més interes els hi demostres, més s'aparten, i tampoc vull que passi això)
què puc fer per no tenir tants dubtes?? pot ser que en tingui tants per falta d'autoestima, o simplement tinc por de que sigui un imbècil com el meu ex??
merci!
Laura Centellas

Hola! T'ho responem tot aquí:
Pel que ens expliques, et fa sembla que tens por a tornar a patir. Però això no t'ho pot assegurar ningú. Si decideixes entrar al món de les relacions humanes, t'entregues a l'altra persones i confies que no et farà mal. Hi ha coses que no depenen de tu.
A veure, aquest noi és una persona diferent al teu ex, per tant, no pots comparar-los.
Si tens dubtes, potser és perquè encara no ho tens clar i necessites anar veient com evoluciona tot.
Observa't, dona't unes setmanes a tu mateixa i, quan hagin passat, tornes a valorar si et continua interessant o bé, si hi ha aspectes que no t'agraden.
No has de prendre la decisió ara mateix, pots anar-la prenent cada dia, a mesura que el coneguis més. I si en algun moment et comença a fer mal, o no et convenç, ho pares.
Una abraçada!
La Laura Centellas