masturbació, com?
Hola, tinc unes preguntes que em generen molts dubtes, com es fa per fer-me dits bé? Ho he probat però no em dona molt d plaer
Laura Centellas

Hola,
Entenem que quan parles de fer dits, et refereixes a masturbar-te introduint els dits dins de la vagina, oi? Doncs fixa't que les persones amb vulva tenen una part del seu cos, el clítoris, que serveix única i exclusivament per provocar-nos plaer. Generalment a l'hora de masturbar-nos i per arribar a l'orgasme, necessitem l'estimulació directa o indirecta d'aquesta zona. Dins de la vagina, les terminacions nervioses són menys, i és lògic no sentir tant de plaer. Per augmentar-lo pots introduir els dits, si ho vols, i estimular-te el clítoris o els seus voltants al mateix temps.
T'adjuntem un vídeo que explica diferents maneres d'estimulació genital però el principal és que et coneguis, que puguis mirar com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, i després exploris a nivell tàctil, connectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, és a dir, fer-ho amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no, etc.:
BOJWa8takY
No et pressionis, explora i descobreix.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas