Nova relació
Hola, gràcies per aquest apartat
Fa un mes abans del confinament que vaig començar a sortir amb la meva parella, i estavem en un molt bon moment, les primeres setmanes del confinament hem estat molt bé, però ara aquestes setmanes ja no és lo mateix, el noto bastant distanciat i segurament que jo també ho he estat. No sé com acabarà tot això entre nosaltres i tinc bastanta angoixa, perquè ha estat un canvi bastant gran.
No sé exactamet quin és el consell que demano, però només volia que hem diguessiu com puc gestionar-ho o que puc fer.
Gràcies per la vostra atenció.
Laura Centellas

Hola, bonica! Gràcies per utilitzar el consultori :) Doncs la veritat és que el confinament ens està afectant a tots/es d'alguna manera o altra. És molt normal el que et passa i moltes parelles s'estan trobant amb el mateix. El més important és que confieu l'un en l'altre i us respecteu els espais. Pot ser que ara mateix ell necessiti espai per estar amb ell mateix, moltes persones estan més introspectives aquests dies. El millor que pots fer és parlar-ho amb ell. Li dius com et sents tu i el que necessitaries per sentir-te millor i que després t'ho comparteixi ell. I els dos us respecteu les necessitats i intenteu trobar un equilibri que us funcioni. Confia en que tot això acabarà i posa el focus en tu. Centra't en aquelles coses que et fan feliç més enllà de la relació i aprofita per fer activitats que et vinguin de gust. Esperem haver-te ajudat una mica! Molts ànims i aquí estem si necessites res més :)
La Laura Centellas