contesteu-me
amb vaig enamora dun noi, que erea germa de la dona del meu tiet, amb va agregar per al facebook vam xerar durant mesos i un dia amb va demanar per surtir vem surtir i tal i el cap duns mesos man entero de que estar amb una altre noia, vam deixar-hu perque amb vaig desepcionar molt, al cap d'un tems va voler tornar i amb va demana perdó amb va dir que ya no estava mes amb ella i etc.. dpres com que yo saguie anamorada li vaig perdonar,vam tornar a surtir, i va ser des del juny, fins a l'agost i un dia amb va obrrir a principis de setembre dient-ma que l'oblides que ell seguia amb la tiaa que an aquell tems mavia fet els cuernos, amb vaig posar mot triste i vaig aver de sufrir molt, i ueno vaig anar coneixent al seu germa i al seu germa no es com ell es molt mes difarent pero ara el problema es que estik enamorada de ell i com qe es al germa del meu ex no se que fer ajuda sisplau!pero tott i que akets dos es un problema al problema qe tink tenbe es ke vivim a dos dias dde distancia i no se que fer!
InterPersonal

Hola anonima! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta situació et recomanaria que t'aturis a pensar si et convé o no mantenir aquesta situació. Entenc el qeu sents per l'altre, però també estàs veient que notes molts impediments en aquesta relació per a què la puguis viure disfrutant. Has de ser sincera amb tu mateixa i decidir si serà fàcil si podràs disfrutar-la. Des del meu punt de vista, et recomanaria que passis un temps de reflexió, sola, centrada en fer la teva vida i en les coses que t'agraden. Entre enamorament i enamorament i quan han estat tan intensos un moment per parar i decidir què volem és molt útil i molt recomenable. Decideix el que et convingui a tu, aquesta és la emva recomanació! Eli Aulet www.interpersonal.cat