Primer cop
Fa uns dies, vam intentar la penetració per primer cop i com que cap dels dos tenia gaire idea com anava la cosa no sabiem molt bé que fer. Tenia el condó posat i anavam a intentar-ho. Pero potser els nervis, potser que no sabia a on (juraria que sé a on es pq amb els dits ja hi havia entrat) pero no vam aconseguir que entrés. No se pq podria ser pero tinc una idea que no se si es possible; ella em va dir que no mai s'havia tocat pq no ho veia necessari i tal (sense problemes amb això). LLavors vaig pensar que potser al no fer-ho mai i aquell dia ser el primer de tot per ella en aquella zona, no estigues lo suficient elàstica/preparada per dilatar-se com cal. També potser ella de per si te el cony petit.
Llavors despres d'explicar tot això pregunto per que podriem fer. Tinc clar que hem d'anar al nostre ritme, si relament costa d'entrar utilitzar lubricant per facilitar i sobretot que si em diu que li fa mal parar i intentar-ho mes tard o un altre dia.
Gràcies per tot!!
Laura Centellas

Hola,
Estigueu tranquils, perquè a vegades els primers cops costa una miqueta més. Com molt bé dius, és important que estigueu tranquils, la zona ben lubricada i que si fa mal pareu, però també us diríem que no aneu directament a la penetració. Jugueu abans, doneu temps a que els vostres cossos (i la vostra ment) s'exciti i es relaxi. Podeu provar primer d'introduir un dit o dos, veure que entren sense dificultats ni dolor, i després podeu provar amb el penis, lentament, observant bé per on l'esteu introduint i seguint la inclinació de la vagina. Aquí estaria bé que ella t'anés guiant per saber com fer-ho i si li està fent mal.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas