Trobaré l'amor? :'(
Hola, tinc 13 anys i mig. Sóc baixeta, ni grassa ni prima, ulls blaus, cabell castany... Em considero una noia divertida, llesta, simpàtica i a vegades una mica borde. He estat en dues escoles, i en cap d'elles li he molat a ningú. Les nenes de les dues escoles han sortit amb algú (totes) fins i tot les lletges i avorrides. A mi, en canvi, ningú m'ha demanat mai per sortir... Tampoc vull sortir amb ningú, perquè a aquesta edat ho trobo una tonteria i tampoc em sento prou preparada; però és que mai li he molat a ningú... Em procupa quedar-me sola a la vida, sense trobar a ningú, m'hauré de conformar amb el primer mindungui que passi... De veritat que el meu cas és complicat! Ni tan sols els dos nens que m'han molat s'han fixat en mi...
Gràcies :l
InterPersonal

Hola Maduixeeta! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que ptimer de tot et treguis del cap que el teu cas és complicat! Per res del món! Pensa que ets tu la primera que no vols tenir parella encara. Llavors també ets responsable de que no en tens perquè no en vols! Tenir parella o que algu li agradem no passa eprquè si, no ve un príncep,e scala un castell i ens salva; sinó que som nosaltres els que també fem coses per a `poder tenir parella, si ara no en tens ganes eprquè vols centrar-te amb tu i amb la teva vida, és molt legítim que ho vulguis així! Deixa passar el temps i disfruta d'aquesta manera que ho vols fer tu ara i veuràs com la vida et va portant a noves experiències. No et fixis en si agrades o no a algu, centra't en agradar-te a tu, tu ets la persona més important de la teva vida i a la que li has d'agradar més! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat