ELS MEUS PENSAMENTS
Bon dia, us explico:
Tinc 16 anys, faig 1r de bat i des de principis de 3r de la eso que se que em molen els nois. Em vaig adonar tant tard perquè va ser quan va començar el meu despertar sexual com si diguéssim.
El problema está en que en aquests 2 anys, per mi ha sigut molt fàcil surtir de l'armari, ningu s'ha posat amb mi per això i he tingut sort, però el cas és que visc en un poble petit que no hi ha més gent com joo I és molt difícil trobat gent pels voltants que ho sigui. Llavors les meves amigues están tot el dia pressionant me i burlantse de mi per no haberme liat mai ni tal... llavors m'agafa inseguretat, em poso molt negatiu i estic enfadat amb el meu físic, la meva cara.... I ho veig tot negatiu. No és que estigui desesperat, I tampoc m'agrada compararme, però és com que tinc ganes però no trobo a ningú, i les meves amigues i amics estan tot el dia fardant dels que els hi van darrere i amb els que es líen, I em fa molta gràcia. M'agradaria saber que puc fer per intentar no plorar per les nits quan penso en què estic sol i sempre ho estaré
gràcies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, els pensaments de la nit, no són gaire bons consellers... A la nit és quan apareixen els pensaments més pessimistes... així que millor no els facis gaire cas, val?
Per altra banda, aclarir que no has tingut un despertar sexual tardà, sinó dins l'absoluta normalitat!
Pel que fa a la teva orientació sexual, si vius en un poble petit, és possible que hi hagi altres persones que, encara ara, se sentin incòmodes exposant la seva orientació i prefereixin no fer-la pública per por a les conseqüències que pugui tenir. Per desgràcia, encara hi ha persones que es creuen amb el dret de burlar-se dels altres per motius religiosos, ètnics, sexuals o d'identitat...
Per tant, potser estaria bé que poguessis parlar amb els teus amics i amigues i demanar-los que no et posin aquesta pressió a sobre. Que ja tens ganes de conèixer altres persones, però que ho faràs la teu ritme.
Potser també podeu planejar alguna sortida a un poble més gran del costat, per tal que pugueu obrir-vos i conèixer altres cercles de gent ;)
És a dir, en comptes d'aïllar-te, demana'ls ajuda! Veuràs com et responen, segurament no són conscients del dolor que t'estan causant.
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas