Es normal? + Pregunta
Hola, soc noia i tinc 14 anys, el cas es k quan em faig dits no he arribat mai a l'orgasme, he provat diverses postures però no hi ha manera, consell?
Llavors agrairia que m'aclarissiu que vol dir que una noia es corre. No entenc q vol dir
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és una sensació molt personal i subjectiva, generalment les dones la descriuen com una sensació de molt plaer, on poden sentir tensió i relaxació muscular, contraccions en la musculatura pèlvica, i moltíssims altres signes que les fan determinar que han arribat al seu orgasme. Quan es diu que una noia es corre fa referència a que ha arribat a l'orgasme.
T'adjuntem un video que explica diferents maneres d'estimulació genital però el principal és que et coneguis, que puguis mirar com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, i després exploris a nivell tàctil, conectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, és a dir, fer-ho amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no, etc...
Adjuntar vídeo:
BOJWa8takY
No et pressionis, explora i descobreix.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas