Possible fimosis i no em corro
Hola,
El meu problema és que no puc deixar el gland al descobert ni tan sols amb el penis flacid i si ho intento em fa mal, si està erecte encara menys. Estaríem parlant de fimosis? puc evitar haver-me d'operar Amb exercicis o productes?
En segon lloc tinc un problema i és que no em corro si em masturbo com s'acostuma a Fer, sinó que mhaig de posar de bocaterrosa contra alguna superfície i aleshores masturbarme per a sentir plaer i correm, alguna idea de perquè em pot passar i si és dolent?
Moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Tant el que comentes que no pots descobrir el gland del penis i que per tant no pots retirar la pell per complet del gland, com la dificultat a l'hora d'arribar a l'orgasme a través d'una estimulació "com s'acostuma a fer", ens indica que sí que podríem estar davant d'una situació de fimosi.
Et recomanem que ho pugui valorar el metge de capçalera per tal de veure si pot indicar-te algun tractament d'ús tòpic o si és indicada la interveció. Nosaltres no ho podem valorar. En tot cas, no és una intervenció massa complicada i la recuperació sol ser bona.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas