Inventar historia
Bona nit.
Vec que estic per edat al límit de poder escriure.
Resulta que fa ja uns anys tenia una relació amb una persona que hem maltractava psicològicament. Vaig tardar molt en adonarme i fins i tot hem va convèncer per que avortés. Ara estic amb una altre relació, estem bé i ja fa temps estem buscant de ser pares però res de res. A la meva parella no li he dit mai el que vaig fer bueno no ho sabia ningú. Però ara sento unés ganes immenses de poder explicar de una altre manera a alguna de les amistats que tinc, com si magues quedat ara embarassada i pagues perdut ara també. És com si sentís la necessitat que hem preguntesin com estic i es preocupesin per mi. Ja que en aquell moment vaig afrontar lavortament amb 9 setmanes i als 21 anys. Marrepentire tota la vida suposo. Necessitaria ajuda psicològica d'un profesional? Que hem diríeu. Estic sonada? Ho sento moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Ens transmets molt de patiment, vas viure una interrupció voluntària de l'embaràs que no sabem si volies realitzar ja que dius que la teva ex parella et va convèncer per fer-ho, però no sabem què volies tu en aquell moment. A més a més tot això vivint una relació on dius que hi havia maltracte psicològic. Ens sap molt de greu que hagis viscut una situació així...
Potser, més que inventar-te que ho estàs vivint ara o que ho has viscut ara, podries explicar la teva història, és habitual que si hem patit un avortament o se'ns ha mort un fill, quan ens plantegem quedar-nos embarassades de nou, surtin ferides del passat o pors de la situació viscuda. Potser parlar amb altres dones que han viscut una situació similar et pot ajudar.
Busca informació sobre "embarazos arcoiris" i associacions que treballin el dol perinatal. Nosaltres coneixem aquest projecte:
;
T'enviem una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas