Parella
La meva parella i jo portem molt malament el fet de no estar junts, portem casi 2 anys. (noia i noia)
El fet és que diu que le decepcionada molt per no anar estar amb ella, jo em moro de ganes d'estar-hi, no se que fer pq tot va a pitjor i tot i que m'encantaria, no puc anar amb ella
Laura Centellas

Hola!
Possiblement la teva parella es trobava en un moment on se sentia molt trista i esperava un acte "de pel·lícula" per sentir-se estimada. Però la realitat és la que és. Hi ha límits que cal tenir en compte i, sobretot, hi ha vides que cal protegir fent aquest sacrifici.
Quan estigui més calmada, parla amb ella i explica-li la teva posició. Podeu no estar d'acord en algun aspecte, no passa res. L'important és que us sentiu bé amb la relació, cuidades, valorades i estimades.
Per què no us prepareu cites sorpresa? Quedeu un cop a la setmana i deixeu que l'altra persona organitzi alguna cosa "especial", ja sigui un joc de preguntes o una sessió de ball! Busqueu estones per vosaltres ;)
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas