Ansietat i estrés
L'any passat vaig passar un dels pitjors moments de la meva vida ple de estrés i molta tristor. Per sort estic superant-lo però la situació actual no ajuda res ja que hi ha molt temps per pensar i la situació a casa no és la millor. A part tinc tota la feina del institut i el TdR, cosa que m'estresa molt ja que amb l'ansietat no tinc ganes de fer res i això fa que hem frustri molt.
Laura Centellas

Hola!
Tens raó, la situació actual pot complicar les dificultats que ja hi havia abans del confinament. Però a la teva consulta ens expliques que ho estaves superant, no? Això vol dir que vas trobar les eines que et puguessin ajudar a portar millor la situació!
Intenta recuperar aquestes eines i posa-les en pràctica.
També és important que et puguis permetre moments de "introspecció", on puguis parar, plorar, sentir i no fer res. T'ajudaran a recuperar forces i energia!
Organitza't una mica (sense ser estricte) entre la feina de l'institut, un parell de tardes per fer TdR i les altres estones compartint aficions o gustos amb les teves amistats o família. Busca aquest equilibri que t'ajudarà a sentir-te productica i acompanyada.
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas