Mental i fisic
Tinc problemes de salud que m'afecten, tinc penden de operacions complicades i aixo em provoca ansietat i no em prenc res perque no volia pero quan em vaig decidir va pasar aixo del coronavirus que no he pogut anar al CAP i estic que no m'aguanto. L'unic que em distreu es treballar on estic pero nomes son 5 hores i quan estic sola tinc pensaments negatius i em deprimeixo mes... I no tinc gaires amistats per ser sincera nomes tinc 4 contades pero amb el tema de la salud la gent em veia com la rara i no em paren de mirar al carrer... Aixo m'afecta molt pero tambe a primaria rebia bulling i a la eso nomes he tingut amiges toxiques que nomes em volien com a segon plat que alfinal amb tot me tornat molt timida i seria. Em costa molt relacionarme i ser divertida, nomes quan tinc molta molta confiança soc jo mateixa la boija i divertida que no para de riure pero quan no hi tinc confiança semblo aburrida, seria i aixi. No se que fer, necessito la vostre ajuda siusplau....
Laura Centellas

Hola!
Pel que ens expliques hi ha molts àmbits de la teva vida que et preocupen i que fa que tot sembli una muntanya.
En primer lloc, el tema de l'amistat. De veritat necessites més persones? Si les teves amistats et cuiden, et tracten bé i et fan sentir bé.... per què necessites més gent?
El tema de la salut mental, potser t'aniria bé treballar-lo amb un especialista de la psicologia, per fer un treball més profund. I així recuperar la confiança en tu mateixa!
Pel que fa a l'ansietat, comenta-ho amb els teus metges o metgesses de referència, potser et poden ajudar amb alguna medicació o amb més informació sobre la llista d'espera.
Finalment, no és dolent esperar a conèixer una mica més les persones per poder deixar-te anar ;)
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas