No hi trobo sentit
Sempre havia llegit tots els comentaris, pero mai m'hauria imaginat que faria una consulta. Durant tota la primària vaig estar sol, la gent saprofitava de mi pq jo soc bona persona i sempre ajudava i passava deures, i jo com un gilipolles anava passant deures als mateixos qe em feien la vida impossible. Total que sempre he estat sol (pq no soc gaire social i em costa obrirme i confiar) i any rere any, m'he anat creient tota la merda que em deien, i ara no m'estimo ni a mi mateix. Fins fa 2 anys no he tingut amics de vritat, el problema es q ara qe els tinc em fa por qe no aguantin les meves manies o les meves merdes. A sobre, noto que estic perdent la vida, no m'agrada qedar, mai he tingut novia i semrpe he tractat be a la gent... Tothom va a la disco i jo no tinc collons ni de qedar a menjar un gelat amb els amics, i arriba un punt que ja no maguanto ni a mi mateix.
De vritat qe vull cambiar, pero no ho aconsegueixo, vull poder sortir i confiar en mi mateix, estimarme i que algú mestimi.
Enfi, gràcies per tragarvos tot el textaco, admiro el que feu moltíssim
Laura Centellas

Hola!
Només podem dir-te que el has fet és la manera més respectuosa de tractar a les altres persones, per tant, només podem felicitar-te!!!
No has de canviar res de la teva manera de ser! Ets una persona agradable i introvertida i és genial!
Aquesta societat obliga a les persones introvertides a canviar la seva manera de ser, mentre que la introversió és un tret de personalitat fantàstic! que fa que puguis observar als altres, analitzar-ne el comportament i ser prudent a l'hora de prendre decisions.
Els teus amics, són amics per com ets tu. No ho són per com creus que hauries de ser. Recorda-ho.
Finalment, si no t'agrada anar a la disco, no hi vagis! No cal, no és necessari. Però si hi ha activitats que et venen de gust, però et fan por... fes-ne una llista i ordena-les de més fàcil a més difícil. Planteja-t'ho com petits esglaons que vas pujant a mesura que et sentis més segur.
I si necessites i et ve de gust treballar l'autoestima, pots fer-ho amb l'ajuda d'un professional de la psicologia.
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas