Sexe
Laltre dia vaig follar per primer cop, i va ser un desastre. Intentava estar relaxada i tot (tot i que estava molt nerviosa) perque ell ja tenia experiencia i jo no. El cas es que a lhora de la penetracio no va entrarme. Ho vam seguir intentant pero res...I estava lubricada perq abans haviem estat jugant, tot i que no em va introduir dits.
Laura Centellas

Hola,
Les primeres vegades rarament són ideals i com les imaginàvem, encara que ell tingués experiència, era la primera vegada amb tu, per tant, també era la seva primera vegada.
És important que no us pressioneu, si no ha pogut ser, no passa res, ja serà. Intenteu explorar amb les mans, agafar confiança amb la zona, que tu t'acostumis a la sensació que sents quan et toca l'entrada de la vagina, i si tens curiositat indica'l per a que introdueixi un dit, o introdueix un dit teu.
I després ja vindrà penetració, si és que voleu i us ve de gust, que es pot, genial, que no, també genial! Ja ho seguireu intentant, però des del joc, no des de la pressió.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas