Tampo
Hola! Fa uns mesos vaig provar de ficarme un tampo per primera vegada, i no vaig poder. Vaig seguir les instruccions i tot i em vaig observar amb el mirall separant els llavis pero es que no vaig veure el suposat forat de la vagina. Es petit i flexible o shauria de veure clarament??? Estava nerviosa i vaig intentar relaxarme pero res, entrava la punta i no avançava mes. No se si lestava posant massa vertical o que, em va frustrar molt perque si no mentra un tampo com pretenc tenir sexe? Es que ja he perdut oportunitats i mhe tirat enrere a lhora de follar per aixo...
Laura Centellas

Hola,
És important que les noies ens coneguem, l'entrada de la vagina no és un forat és a dir, no veiem un forat ni és recte com un tub, t'adjuntem una imatge per a que puguis observar els teus genitals i conèixer cadascuna de les seves parts.
Imatge:
font imatge:
HArs36L5tndaUpiQ6
L'entrada de la vagina no es veu tan oberta, però la detectaràs. També has de tenir en compte que si ets verge és possible que tinguis himen. L'himen és una membrana que està just a l'entrada de la vagina i pot ser de molts tipus.
Intenta estar en una postura còmode, en algunes guies o videos on s'explica com posar un tampó no es diu que assegudes a la tassa del vàter com si anessis a fer pipí també pots col·locar-lo. Intenta que el cap del tampó "apunti" com cap a la teva esquena. Com et dèiem abans, la vagina no és un tub recte.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas