Trastorn alimentici?
Hola
Desde que era petita que man criat dienma que dona igual si ets prima si ets gorda, siets LGTBIQ...
Pero a 4t vaig sufrir "bullyng" desde aquells dies hem sento mes insegura de mi i tot aquells rolllos. Pero de aixo hi han dos coses que em preocupan de veritat (las dos cosas tenen relacio entre elles):
1. Desde que hem va pasar allo es com que una veu interior m'insulta,i no la se controlar, pero es una veu que no sempre surt del meu cap, avagades sento 2 o 3 veus a la vegada tan com femenines i masculines, les sento com si estiguesin al meu costat, sempre me ficat al cap auto dienma que no tinc cap trastorn mental pero una part de mi creu que estic boja.
2. Las veus aquellas hem diguen que estic mol gorda que estic lletga, que no mereixo el regal de la vida, pero yo insisteixo de que si estic aqui es per algo i segueixo menjant, per que no estic gorda, o aixo hem iu thothom, pero hi han dies que inconcient ment no menjo sento que no.tinc gana quan en realitat em moro de gana, ns que fer, no li vuy dir res a me mare per que no vuy preocuparla, per que ya tenim problemas i no vuy ser un mes.
PD: no se si te res que veure pero a segon tenia que prendre unes pastilles per que (aixo si que ns per q hem pasaba) no menjaba res, potser menjaba 10 macarrons a l'hora de sopar i deu mes a la hora de dinar.
Laura Centellas

Bon dia bonica! Primer de tot vull agrair-te que t’hagis posat en contacte amb nosaltres i que hagis sigut tant VALENTA i SINCERA!! Pel que m’expliques va haver una època de la teva vida que vas patir bullying i per culpa d’això ara et sents molt insegura amb el teu cos.
La primera cosa que comentes que et preocupa, és sobre aquestes veus que et parlen. Si ja fa molt temps que ho sents i et preocupa saber què és el que t’està passant i com pots controlar, el millor que pots fer és ficar-te en contacte amb un psicòleg. Pensa que el que li expliquis serà confidencial i ell/a podrà ajudar-te. Pel que fa al segon punt que comentes, dir-te que es nota que ets una noia LLUITADORA i animar-te a que segueixis així, que no et rendeixis. El primer pas ja l’has fet, que és haver-nos consultat i demanat ajuda. És important que et mantinguis forta i no cedeixis al que et diuen aquestes veus. Pensa que evitar fer alguns àpats, provoca que cada vegada tinguis més ansietat i et sentis pitjor. I, a la llarga acaba fent efecte rebot perquè acabes menjant en excés.
Per últim, comentes que a 2n et prenies unes pastilles i et fa pensar en que potser tenen alguna cosa a veure amb el que t’està passant ara. Veig que tens molts interrogants per resoldre i que això t’angoixa. Així que potser no cal que d’entrada els hi expliquis tot als teus pares, però si que els hi pots comentar com et sents i preguntar-los si ells saben perquè prenies aquestes pastilles. També, pensa que són els teus pares i que volen el millor per tu. T’ho dic perquè a vegades com que no volem fer-los patir no els hi expliquem les coses i desprès és pitjor perquè es complica i acabem patint tots molt més.
De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i per aquí és difícil que en puguem parlar bé, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas