"Amics"
Tot va començar a cuart, va arribar una nema nova i per culpa seba hem van començar a deixar apartada, desde allo no soc tan oberta ni tan graciosa ni tan amable, desde aquells dies sempre intento caurali be a thothom, fer lo que els demes fan per sentirme incluida, lo que tambe hem pasa es que sempre sento que thothom hem deixa apartada, que no hem bolen amb ellas, aun que elles maigin dit mes de deu mil cops que si que volen estar amb mi, segueixo pensan que no.
Laura Centellas

Hola!
Llegint la teva consulta, tenim la sensació que la veus com una "rival" com si haguessiu de competir per tenir el mateix grup d'amics i amigues.
Potser aquesta nena nova et va provocar alguna inseguretat i ha fet que et plantegessis més les coses. Pot ser que hagi passat això?
La nostra recomanació és que et centris més en els altres que no en la imatge que dones. És a dir, si tens ganes de saber com està una persona, li demanes! si hi ha coses que no et semblen bé, ho dius educadament, si no et ve de gust fer una cosa... no la facis. Quan estàs tant centrada en "quedar bé" i sentir-te inclosa, acabes sent artificial i poc natural.
Intenta oblidar tots aquests pensaments de rivalitat i d'exclusió i centra't en les persones del teu entorn, en cuidar les teves amistats i preocupar-te per com estan ;)
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas