No puc mes
Hola, primer de tot gracies per oferir aquest servei.
Em sento sola, sento que ningu em valora. Quan algu de la meva familia diu alguna cosa que mha fet enfadar els hi explico i passen de mi, es riuen i ni mescolten. Tinc forces amistats pero me nadono que quan passa un temps ja sinteressen menys per mi, o em volen per quan em necessiten. No tinc parella i mai nhe tingut. Arriba un punt que ja sento que visc per mi, pero ni jo em sento a gust amb mi mateixa. Em considero bona persona, generosa, respectuosa i amb els seus defectes com tothom, pero estic farta de no rebre res bo de ningu, no entenc perque ningu em valora. Sento que si no existis tot seguiria igual. I ara ja amb aquesta situacio de confinament no ho puc suportar mes, estic massa cansada i amb ansietat. La veritat es que cada dia tinc menys ganes de viure, a vegades arribo al punt de volerme suicidar.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques, sembla que la teva família no s'adona que aquesta sensació et fa mal i que et provoca malestar. Segurament creuen que no és important i que de seguida et passarà.
Potser és important que parlis amb algú de la teva família amb qui hi tinguis confiança i li puguis explicar com et sents realment.
Tenir persones al voltant que ens escoltin i ens ajudin és important. Fes-te escoltar. Si veuen que la situació et fa patir, segurament canviaran d'actitud.
Per altra banda, potser t'aniria bé tenir un espai on desfogar-te i escriure com et sents. Descarregar aquests mals pensaments també ajuda a sentir-se més alliberada...
Nosaltres seguim aquí!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas