estrès
Hola, primer de tot espero que qui llegueixi això estigui sa.
Volia escriure perquè tinc depressió i ansietat des de fa uns anys i ara, estic fent segon de batxillerat i no puc concentrarme en les tasques que ens envien ni connectar-me a les videotrucades perquè em dona pànic, en part per els alumnes i en part pels professors que no en saben de tractar amb els sentiments de les persones i no sé... Envien mails als meus pares demanant que doni de la meva part i no en puc fer més que revisar-me el material que m'envien, sóc incapaç i menys pensant en els qui estan malalts amb tot aquest tema.
Ja tinc suport psicològic professional pero tot i així em resulta molt difícil seguir endavant.
Gràcies :3
Pd: perquè només hi ha opció noi/noia? que hauria de posar jo? això com a recomanació
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per pensar en nosaltres!
Entenem perfectament aquesta sensació de fatiga i esgotament. No és fàcil mantenir el dia a dia amb la mateixa energia.
Has provat de fer alguna tutoria individual amb el teu tutor o tutora. Potser et podrà orientar una mica més en la distribució de les feines.
És veritat que si tens feines acumulades, la sensació és que són una pila molt gran i que no s'acaba mai! Per tant, hauràs d'intentar centrar-te primer en unes assignatures (aquelles que et siguin més fàcils) i mica en mica, anar agafant el ritme.
Tot i així, creiem que és important que ho treballis a consulta amb el psicòleg o psicòloga que et porta, ja que et coneix molt millor i et podrà orientar de manera més eficaç.
Tindrem en compte la teva proposta i mirarem de posar-hi solució aviat ;) Gràcies!
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas