M'agrada un nen...
M'agrada un nen que em va demanar per sortir, jo li vaig dir que no, perque els meus pares no volen que tingui novio, pero me l'estimo mooolt, massa somnio amb ell, pero no se expressar-li el que sento per ell, quan em va demanar sortir li vaig dir:
(Mira, jo testimu molt pero els meus pares no deixen que surti amb ningu, ho sento molt) ara aquell nen no em parla i m'estic penssant de suicidarme, ajudaa que faig?!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs evidentment el primer que t'has de treure del cap i prohibir-te per la resta de la teva vida!! és pensar en suicidar-te quan les coses no van com volen! és molt injust que et tractis així a tu mateixa!! Et mereixes ser més justa i agradable amb tu mateixa!! A més, hi ha moltes altres solucions a les coses. Expressa-li el que sents et surti com et surti, el tema és que afrontis aquesta manera de fer-ho. Assumeix el que li vas dir i acepta que potser ara ell no vol. Pe`ro tu has après algu important í és que t'estàs fent gran i que a poc a poc tu has de ser responsable de les teves decisions. Evidentment que hi ha moltes coses on els teus pares encara han de i poden decidir, eprò hi ha decisions que et comença començar a prendre-les tu i actuar amb responsabilitat amb tu mateixa i cuidar-te tu. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat