Constant angoixa
Hola, a principis de febrer ho vaig deixar amb la meva parella la qual portavem 2 anys i el vaig tindre que denunciar per tot el que em va fer. El judici en teoria el tenia al abril pero no sabem res i jo l’únic que vull es treurem tot això d’assobre perquè visc en una constant situació d’angoixa i les ganes d’acabar amb tot d’una vegada cada vegada son més presents i tinc por, no vull fer mal a ningú fent algo del que em pugui arrepentir.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, quina situació més desagradable. Entenc perfectament que tinguis ganes de treure't aquest tema de sobre i poder tancar aquest capítol de la teva vida.
Entenc que amb la cancel·lació dels jutjats, haureu d'esperar que facin una nova proposta de data per celebrar el judici. No saber la data pot provocar una incertesa de nou, però és important que recordis que hi haurà data de judici i que se celebrarà. Això no quedarà penjat ni oblidat, sinó que serà jutjat.
Per altra banda, has rebut algun tipus d'assessorament per situacions de maltractament? Els Serveis d'Atenció a la Dona segueixen actius i donant orientació telefònica o per skype. Et deixem un enllaç per tal que busquis el més proper a la teva zona. Des d'allà et poden ajudar a reorientar aquest malestar i poder controlar una mica més l'angoixa.
Serveis-recursos-i-formacio/atencio_dones/mapa_siad/
Una abraçada!!
Nosaltres seguim aquí per si vols tornar-nos a escriure ;)
La Laura Centellas