diversos temes...
Vull fer una consulta i que em respongueu diversos temes: el primer és que crec q tinc el forat petit; sóc verge, alguna vegada m'he fet dits per experimentar i provar, el problema és que quan m'he fet o m'han fet dits (quan m'han fet estava una mica nerviosa) només hi caben dos i sino em fa mal i tinc amigues que els hi caben més i no els fa mal els dits, què puc fer?
L'altre consulta és que, com he dit abans, sóc verge i no és que tingui complexe però conec a molta gent de la meva edat, de la meva classe, equip etc. que ja ho han fet i jo no, i això em provoca inseguretats, necessito algun consell o ajuda siusplau...
Moltes gràcies!!!!
Laura Centellas

Hola,
Per què vols que entrin més dits? Que hi entrin dos dits, ja està bé, si fa mal, val més no forçar. Suposem que et fa patir que a l'hora de mantenir relacions sexuals el penis no hi entri, oi? Doncs estigues tranquil·la, perquè probablement la mida de la teva vagina sigui normal. Pensa que si estem nervioses, la musculatura de tota la zona es tensa, i això pot dificultar la penetració o que aquesta sigui dolorosa.
Pel que fa a que siguis verge, en el fons no és important a quina edat ho facis, sinó que ho facis estant preparada i convençuda de fer el pas, i amb qui realment tu ho vulguis fer. No es tracta d'una cursa, qui és el guanyador? El que ho fa abans? O el que ho fa amb la persona que li ve de gust? A cada persona li arriba el seu moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas