Sola
Mai he tingut novio i sento que mai el tindré. Això fa que em baixi l’autoestima en picat i cada dia em trobo defectes nous i m’odio més... ja no sé a on arribaré, perquè veig a tot el meu voltant feliç i jo aparentant-ho sempre però per dins feta merda.
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens obsessionem amb tenir parella perquè creiem que ens farà sentir molt millor. Si responsabilitzem als altres de la nostra felicitat, no ens sentirem mai bé del tot. És important que et centris en conèixer-te, en saber què t'agrada i quines són les teves virtuts.
Aprofita aquest temps per conèixer moltes persones, per veure quines característiques de personalitat t'atrauen i quines no. Però sobretot, posa el focus en TU. Imagina't que ets la protagonista d'una pel·lícula i que l'objectiu és gaudir de la teva vida. Què faries? Quin tipus d'amistat tindries? Com et relacionaries amb la teva família? Quines aficions practicaries? Quins objectius et posaries?
Marca't objectius per tu mateixa, busca els plaers de la teva vida, estigues satisfeta amb qui ets, com ets i el que vols. Des d'aquesta seguretat podràs valorar molt millor quina persona vols al costat i escollir de veritat si t'aporta benestar, o no.
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas