19
Tinc 19 anys i encara sóc verge. Sé que no hi ha edat per follar i tinc a amigues que encara no ho han fet mai, però tinc por que no trobi mai a ningú. No he tingut mai novio i fa un any vaig connectar molt amb una persona i pensava que aniria a més, però ens vam acabar distanciant i ara em dóna algunes senyals però és que em mareja massa. Tinc ganes d’estimar i que m’estimin, estic molt deprimida... sento que acabaré sola
Laura Centellas

Hola,
En el fons no és important a quina edat ho facis, sinó que ho facis estant preparada i convençuda de fer el pas, i amb qui realment tu ho vulguis fer. No es tracta d'una cursa, qui és el guanyador? El que ho fa abans? O el que ho fa amb la persona que li ve de gust? A cada persona li arriba el seu moment!
És genial que tinguis ganes d'estimar! Per aconseguir parella és important que hi hagi una amistat prèvia o un temps de complicitat abans. Per tant, dedica un temps a conèixer persones, a fer coses divertides amb gent, a obrir-te una mica als altres... i vés veient com vas guanyant seguretat, autoestima i confiança per parlar amb altres persones.
Centra't a divertir-te, a fer allò que t'agrada i et fa feliç! Les persones felices atrauen altres persones i això et pot ajudar a ampliar el teu cercle d'amistats. Si sempre ens movem entre les mateixes persones... és difícil trobar gent nova, així que sigues atrevida i apunta't a fer coses noves!! A veure qui coneixes i on et porta ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas