Masturbació anal
Hola, m'agrada molt masturbarme l'ano. Soc hetero, pero es com un fetish que tinc. La cosa és, que vull saber tècniques bones, formes de fer-ho,com tenir uns bons orgasmes,que utilitzar per la penetració (ja que al ser menor no puc anar i no aniré a comprar ningun juguet ni res)...
Gracies!
Laura Centellas

Hola,
Es pot ser heterosexual i també jugar sexualment amb aquesta part del cos, no és exclusiu de les persones homosexuals ;)
L'esfínter anal no lubrica de forma natural, per tant, és molt important que lubriquem molt bé la zona abans d'introduir-hi res. El més indicat és utilitzar lubricants pensats precisament per a pràctiques sexuals (en trobaràs a les farmàcies, per exemple). No recomanem l'ús d'altres productes que no estan indicats per això.
Un cop la zona està ben lubricada, pots començar a acaronar l'anus, i si ho vols anar introduint, a poc a poc, el dit. Molt important, tenir les mans netes i les ungles tallades, per evitar fer-te mal o possibles infeccions.
Tu mateix pots anar experimentant amb el teu cos, sensacions noves, i inclús estimular-te el punt P. Evidentment, si et fa mal, aturat, vés més a poc a poc, sense presses.
Per últim, és important que no intentis introduir cap objecte per l'anus que no sigui una joguina sexual, fabricada especialment per aquest ús, ja que si no té un "tope" a la base, podia quedar dins del recte i aleshores hauries d'anar a urgències per poder-lo extreure.
Moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas