Porno
Hola, ¿Les noies podem mirar porno? Em costa moolt excitar-me, de fet, proto un any experimentant amb la masturbació i no sento res. He pensat que potser existeix porno per a noies... No ho sé. M'espanta no poder autodonarme plaer. Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Les pel·lícules pornogràfiques estan dirigides a persones majors de 18 anys. Són pel·lícules de ficció, no són documentals, per tant allò que hi veiem és ficció i sol allunyar-se força del que passa a la vida real. La seva finalitat és excitar a la persona que ho mira.
De porno n'hi ha de moltes menes, i també n'hi ha que es dirigeix específicament a públic femení, però com et dèiem és contingut que està adreçat a majors d'edat i no sabem quina edat tens.
Una manera d'augmentar la nostra excitació és fer ús de fantasies sexuals. El nostre cervell és el gran òrgan sexual, i tan important és com ens estimulem, com en què estem pensant mentre ens masturbem. Identifica què t'excita, no ho forcis, i vés coneixent el teu cos i la teva sexualitat de mica en mica.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas