Em deprimeixo constantment.
Hola.
Sé que potser ni veieu el meu missatge, però jo ho intento.
Sóc una noia i tinc 13 anys. Començaré pel principi: Potser ja fa 3 mesos que ho vaig deixar amb el meu nòvio. El cas és que des d'aquell dia em sento sola. A veure, no m'estic referint a que vull un nòvio. NO. Al que em refereixo és que em sento sola, perquè tothom del meu voltant té algú que l'estima molt. Que li diu que és guapa. Que no està gorda. Que li diu que l'estima. Jo no. i em sentu sola en aquest sentit. Vale, sé que sona MOLT cutre i MOLT penós, però es que no aguanto més la solitut...! La autoestima em baixa de cop, em sento gorda i lletja, i que ningú m'estima. Fins i tot he arribat al punt de voler marxar d'aquest món. No sé el què em passa, m'agradaria saber-ho. La vida és per viure-la, i m'agradaria començar a difrutar d'ella...
Com ja he dit a l'inici, potser ni tan sols veieu això. He arribat a transcórrer aquest recurs perquè ja cap amic/ga em pot consolar.
Gràcies igualment.
Clara.
InterPersonal

Hola Clara 10114! Sóc l'Eli Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que sigui dur separar-se d'algu que t'estimes. És natural està trist i sentir-se amb baixos ànims. De totes maneres, et diria que l'autoestima se l'ha d'alimentar un mateix. És curiós que alimentar-nos-la negativament ho sabem fer molt bé. en el sentit que ens és molt fàcil dir-nos missartges negatius o que la vida no ens acaba d'anar com voldriem,e tc. És natural que ens passin coses que no ens agraden i que no sempre ens vagi tot bé, però tot i així podem tenir autoestima i seguir disfrutant de la vida. Et diría que per tant comencis a posar-te les piles i no esperis que sigui la vida la que et proporcioni regals: com una persona que et digui tot el que sents, perquè primer, mai estem sols!! sempre hi ha algu que ens estima, amb qui fer coses, etc. i segon , es tracta de que nosaltres mateixos fem coses per a viure el dia a dia disfrutant de la vida!!! Veuràs que quan et posis a fer coses aconseguiràs tot el que vols, i sobretot pensa: la autoestima i la felicitat depèn de tot el que et facis a tu mateixa per a viure feliç: fer les coses que t'agradin, estar amb actitud generosa i divertida amb la teva gent , marcar-te objectius i lluitar per ells encara que a vegades costi, provar activitats i voler conèixer gent nova, etc. Endavant! Està a les teves mans! ELi Aulet www.interpersonal.cat