Por al sexe
Hola, Bon día.
Fa poc que m'he adonat de que, hauré disfrutat 1 cop el sexe en la meva vida (que em posés la persona). I no es que no vulgués, no podía posarme.
Però ahir vaig intentar tocarme i en veure el video que havia posat em va posar com trista (nose si perq no m'he sentir còmoda quan algú m'ha demostrat carinyo, en aquests moments) i em va fer fàstig i rabia a l'hora veureli la polla al tío. I llavors em vaig imaginar a mi em aquella situació i em va fer por/fàstig/ansietat que algú em toqués.
I llavors vaig apagar el mòvil i en vaig posar a plorar. I em fa por agafarli fobia al sexe o nose que em passa o si em tornará a passar.
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que haguessis de viure una situació tan desagradable. El primer que et diríem és que no et forcis, si no tens ganes, no en tens i punt, si no sents curiositat, no ho forcis. Ja arribarà el moment de voler descrobrir-te en aquest aspecte.
Pel que fa a les sensacions tan desagradables quan vas veure el penis de l'actor de la pel·licula i la reacció emocional posterior, ens fa saltar alguna alarma que no podem passar desapercebuda: en algún moment has viscut alguna situació relacionada amb la sexualitat (o amb el teu cos), que no volguessis que passés o que tu no desitgessis?
Estem aquí per donar-te suport en tot el que se't desperti responent aquesta pregunta.
T'enviem una abraçada enorme!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas