Em vull ficar el dit pel cul per probar
Hola, vull probar coses noves començant ficant-me un dit o dos pel cul per estimularme el punt G. Es millor ficarme oli o crema pk mentri millor? Algun consell per alhora de ferho?
Laura Centellas

Hola,
L'esfínter anal no lubrica de forma natural, per tant, és molt important que lubriquem molt bé la zona abans d'introduir-hi res. El més indicat és utilitzar lubricants pensats precisament per a pràctiques sexuals (en trobaràs a les farmàcies, per exemple). No recomanem l'ús d'altres productes que no estan indicats per això.
Un cop la zona està ben lubricada, pots començar a acaronar l'anus, i si ho vols anar introduint, a poc a poc, el dit. Molt important, tenir les mans netes i les ungles tallades, per evitar fer-te mal o possibles infeccions.
Tu mateix pots anar experimentant amb el teu cos, sensacions noves, i inclús estimular-te el punt P. Evidentment, si et fa mal, aturat, vés més a poc a poc, sense presses.
Per últim, és important que no intentis introduir cap objecte per l'anus que no sigui una joguina sexual, fabricada especialment per aquest ús, ja que si no té un "tope" a la base, podia quedar dins del recte i aleshores hauries d'anar a urgències per poder-lo extreure.
Moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas