BATX
L'any q ve començo primer de batx i el cas esque ns ni on ni que faré. Estic molt estrasada i el confinament no m'ajuda pq no puc anar a veure escoles. La majoria dels meus amics ja saben que faran i no saber-ho em posa nerviosa. No és per les places ja que aniré a una privada, i no tinc por de no trobar una escola, simplamet em provoca incertesa no saber-ho. Merxi😍
Laura Centellas

Hola!
La incertesa és una emoció que ens desconcerta i que sovint ens fa sentir ansietat, perquè implica que hi ha aspectes que no tenim controlats.
Així que és important aprendre a gestionar-la ;) Com? Doncs amb la informació que tenim: tu tens clar que aniràs a una privada, genial! ja tens una cosa escollida!
Ara et toca tenir una llista dels possibles centres on pots anar i a partir d'aquí fer-ne una selecció. Després el mateix amb el batxillerat que t'interessa.
i mica en mica anar resolent aquest dubte... A vegades no sabem què ens passarà en un futur, i l'únic que podem fer és confiar en les eines que tenim! I tu en tens moltes!!!
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas