Himen i ginecòleg
Hola!!
Tinc varies preguntes:
1. Un ginecòleg pot sabe si tinc himen o no? Vull anar-hi per saber si en tinc o no.
2. Els ginecòlegs poden saber quin tipus d'himen tens?
3. Ells et poden fer un "certificat" informan que si que en tens himen?
Gràcies per resoldre els nostres dubtes!!!!
Laura Centellas

Hola,
Copiarem les tres preguntes per no deixar-nos-en cap sense contestar:
Sí, el/la ginecòloga sí que pot veure si tens himen o no, i tu també pots veure-ho si t'observes amb un mirall.
2. Els ginecòlegs poden saber quin tipus d'himen tens?
Sí, t'adjuntem una imatge per a que puguis veure alguns dels diferents tipus d'himen. (foto:
Pnq3LhYJCqXg6q2h6 )
Suposo que poden fer un informe amb l'exploració que t'hagin fet i les observacions que considerin necessàries, però un certificat ho dubto.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas