No trobo sentit a la vida
Hola, sempre he tingut un somni, però mai l'hi havia prestat massa atenció, és a dir, si que volia complir-l'ho però no concentrava tota la meva energia en pensar en això. Però aquest any he de començar a prendre desicions relacionades amb aquest somni i sembla que falti menys per què és compleixi, però, a la vegada, he perdut la motivació per disfrutar de la vida. D'alguna manera seguiexo viva per complir aquest somni, pero no trobo sentit a tot el camí que he de fer. Vull avançar en el temps i complir el meu somni, d'aquesta manera la vida tindrà sentit.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
El sentit de la vida és una de les grans preguntes de la humanitat, moltes persones es fan aquesta pregunta en algun moment de la seva vida. I tothom ha de trobar la seva resposta.
Lluitar per un somni, posar-se un objectiu i esforçar-se per aconseguir-lo és una manera de trobar-hi sentit, però segurament cal complementar-la amb la satisfacció del dia a dia, de l'esforç diari (sense la recompensa final). Si arriba un moment en què l'esforç diari es converteix en sacrifici... potser caldrà replantejar-se l'objectiu, no trobes?
Avalua si en el teu dia a dia tens estones en què et sentis bé, en què sentis plaer o gaudeixis del que tens. Si és així, continua! Si no, segurament aquest somni està ocupant un buit que potser tornaràs a sentir una vegada l'hagis aconseguit. Així que valora on poses el sentit ;)
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas