Concells per a oblidar al meu ex
Hola! Primer agrair-vos el que esteu fent que es molt solidari i ajuda molt.
Em podrieu donar concells per a oblidar al meu ex, es que ho estic intentant però no puc parar de pegar-li voltes i fins i tot se m'està traent la gana i dormo fatal. Amb el tema de la gana no estic menjant pràcticament perquè m'ha tornat moltes inseguritats i no tinc apetit per res.
Laura Centellas

Hola!
Hi ha tres aspectes a tenir en compte per oblidar algú:
1. VOLER OBLIDAR - tenir motius per oblidar una persona i voler oblidar-la.
2. POSAR DISTÀNCIA - distància física (intentar no veure'l, ara és fàcil) i distància virtual (no seguir res del que pengi a les xarxes socials).
3. POSAR EL FOCUS EN TU - centrar-te a fer el que et ve de gust a tu, parlar amb la gent del teu voltant, fer el que t'agrada, disfrutar de petits plaers, posar-te objectius petits (com redecorar l'habitació, per exemple), ... l'important és que pensis en tu i t'enfoquis només a tu ;)
I mica en mica ja veuràs com el seu record es va difuminant i no fa tant mal ;)
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas