Varies preguntes sobre dolors condons semen ...
1
Tinc 14 anys ho he fet amb dos nois (1vegada amb cadascun)i el primer hem va fer molt de mal va sortir molta sang etc jo pensaba q no hem faria mes mal despres de alló i podria fer-ho com tothom i pasar una bona estona però tambe hem va fer mal el segón . Es normal?
2
Porto tres mesos amb el meu novio nou i encara no hem fet res pk a mi hem fa por q hem fagi tan de mal . Ell ho ha respectat i ara crec q estic preparada ho hem parlat i cuant sacabi el confinament ho farem pero tinc por q hem fagi mal
3
Sense tindre en compte les ets m'agradaria fer -ho sense condó pero es clar q no s'em corri a dintre llavors es posible fer-ho i q es corregues fora? Es k conec gent q ho fa sempre i no hi ha problema. Però ma mare hem va dir un cop q avans de corres es corren una mica , aixó es cert ?
4
Aaaa i el meu novio vol menjarme el cony pero a mi hem fa vergonya per q hem sembla q es lleig(el meu cony) pero ns
Laura Centellas

Hola!
Anem per parts responent als teus dubtes:
1. Pot passar que faci mal també la segona vegada, tot i que no hauríem de normalitzar-ho... és important que intentem esbrinar-ne el motiu. A vegades, anem directament a la penetració, sense donar massa temps a que la nostra excitació hagi augmentat, que els nostres genitals estiguin ben lubricats, i pot ser també que estiguem una mica nervioses i que el mateix nerviosisme faci que la nostra musculatura vaginal es tensi, dificultant la penetració o fent que sigui dolorosa. Què podem fer? Aneu a poc a poc, no tingueu pressa. Potser podeu començar introduint un dit, sense dolor, després dos... així podeu anar veient si us agrada, si et fa mal, si et molesta, etc.
Evidentment, si el dolor continua tot i fer el que et comentàvem, no estaria de més una revisió per part del ginecòleg/a o llevadora, i també per una fisioterapeuta de sòl pelvià per valorar si tot està correctament.
2. És fantàstic que el teu nòvio respecti els teus tempos, així és com ha de ser sempre, que respectem el ritme de cada persona, sense pressions ni presses. Pel que fa al mal, revisa el que et comentàvem a la pregunta anterior, i intenta està el màxim de relaxada possible, aneu a poc a poc, i jugueu molt abans d'anar a la penetració.
3. La marxa enrere no es considera un mètode anticonceptiu. Abans que el noi ejaculi allibera el líquid preseminal. Aquest líquid pot arrossegar algun espermatozou que hagi quedat en el conducte i per tant, pot contenir esperma i aleshores es pot produir l'embaràs. A més, com ja saps, no protegeix davant la transmissió d'ITS.
4. Si encara no tens clar que et vulgui fer sexe oral, no tinguis pressa, ja ho faràs quan et sentis preparada per fer-ho. De totes maneres, és important que acceptis el teu cos, i els teus genitals, concretament, tal com són. T'animem a que agafis un mirallet i els observis, que et familiaritzis amb ells. Totes les vulves són diferents, i totes elles són meravelloses!
Esperem haver respost a totes les preguntes que tenies.
Una abraçada ben forta i gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas