Com la puc enamorar?
Hola! Doncs mira, tinc un problema, vaig conéixer a una noia espectacular i n'estic enamorat. Ella em va confessar que sent coses per mi però que encara no ha superat al seu ex. Canvia molt d'opinió i un dia em diu que li agrado i un altre que no.
Joli dic que no hi ha pressa, que jo de veritat l'estimo i que m'esperaré el temps que faci falta però ahir em va dir que només em troba atractiu sexualment, em va causar un "shock" però segueixo pensant que li agrado però que té por de que li faci mal.
La meva pregunta és, què puc fer per saber si de veritat li agrado i què puc fer per a enamorar-la.
Ho necessito saber perquè és la primera vegada que sento alguna cosa així i m'està menjant per dins.
Moltes gràciessss
Laura Centellas

Hola,
És important que respectem els seus sentiments i que no intentem forçar-los. Fixa't que explica que sent coses per tu, però que encara no ha superat la ruptura amb la seva exparella. Per tant, és important donar-li temps perquè pugui fer el dol.
El millor que podem fer per enamorar a algú, és ser tal com som. Sabem que sona típic i tòpic, però realment és la millor carta de presentació que tenim. Sigues atent amb ella, respectuós, simpàtic... i potencia totes aquelles qualitats que tens.
Estigues atent també en no atabalar-la, deixa-li aquest temps de dol per superar la ruptura que t'ha demanat. Pregunta-li si en vol parlar, si vol compartir amb tu com se sent, etc.
Evidentment no podem assegurar-te que els seus sentiments siguin correspostos, però començar per una bona amistat sempre és un bon començament.
Esperem que us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas