sexualitat
tinc 15 anys I tinc novia, el cas és que em corro molt rapid, fins I tot quan només em toca I en aquell moment no mha fet ninguna palla ni ha hagut penetració,nose que fer per evitar-ho I quan acabo ,despres em fa mal
Laura Centellas

Hola!
Pel que ens expliques, sembla que la teva parella t'excita moltíssim!
Has de saber que els nois teniu una resposta sexual més curta que les noies, i si hi ha poca experiència i ets jove, és completament normal ejacular ràpid!
Per tant, estigues tranquil, no et pressionis, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria (a conseqüència dels nervis).
D'altra banda, quan estiguis sol, durant la masturbació, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i no ejacularàs, allargant així una mica la resposta sexual. També és important el ritme, com més ràpid i intens sigui el ritme més ràpid arribarà l'ejaculació i l'orgasme.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas