LA PARELLA I EL CONFINAMENT
Durant aquest confinament trobo moltissim a faltar al meu novio i a les amigues i ja he plorat no se quantes vegades i els vull veure ja. L’altre problema, es q estic molt susceptible amb ell, m’enfado per tonteries abans ja em passava però poc, i ara amb el confinament molt mes. Que puc fer per q no em passi? Mercii.
Laura Centellas

Hola!
Doncs sembla que estàs patint els efectes del confinament... i això es tradueix en més susceptibilitat, i més inestabilitat emocional. També expliques que estàs amb l'estat d'ànim baix.... No passa res. Accepta que estàs vivint una mala temporada, que la tristesa i les preocupacions t'afecten. Si deixes que aquestes emocions apareguin, les podràs expressar i, mica en mica, sentiràs una mica d'alleujament. Intenta portar un diari emocional (si t'agrada escriure) o bé una col·lecció artística, on pintis cada dia com et sents. Busca un espai segur, on puguis deixar-te anar i plorar....
Després, et sentiràs molt millor i l'endemà podràs parlar amb aquestes persones i buscar alguna forma per comunicar-vos, més enllà de les videotrucades ;)
Pel que fa a la teva parella, potser us aniria bé donar-vos petits espais on no us comuniqueu, deixar que hi hagi oxigen  per fer que la retrobada sigui més especial. Quedeu que només parlareu una estona al vespre, per exemple, o fins i tot que algun dia no parlareu! Centra't en fer les coses que t'agraden en tu. Posa el focus en tu mateixa i fes alguna activitat plaent (redecora l'habitació, escriu, pinta, dibuixa, fes manualitats, cuina, balla, fes activitat física, fes fotografies artístiques.... el que t'agradi!).
A vegades mirem tant als altres que ens oblidem de mirar-nos a nosaltres mateixos ;)
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas