No se com reaccionar
Fa un parell d’anys que ja ho he deixat amb la meva exparella ja que em va fer molt de mal tant psicològicament com físicament, no el necessito, ni a ell ni res d’ell ja que estic molt millor aixi ho se des de molt avans de deixar-lo, feia temps ja que no tenia malsons amb ell, i que l’habia superat i passat tota aquesta etapa, però m’ha tornat la por de que li fagi em mateix a una altre noia, fa uns dies li vaig parlar per veure si podia tranquilitzarme el tema de que no segueixi sent aixi amb les demes, pero em va dir certes coses que em fan veure que ho seguira fent, al seu moment no el vaig denunciar per falta de proves i per fe de que cambies, pero vist lo vist no tinc gaire esperança, tot aixo ja no va per mi, va per tot el mal que pugui acabar fent, i em fa sentir molta ansietat no saber com reaccionar, ja que si acabessim en jutjats, tampoc tindria proves, i se que avans de mi ho va fer ja i despres no tinc duptes que seguira igual..
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Potser t'hauries de plantejar poder treballar una mica tota aquesta situació, per poder col·locar aquesta experiència en un lloc de la teva vida on no et faci tant mal i no et retorni amb aquesta intensitat...
Et deixem aquest enllaç amb els Serveis d'informació a les dones, on t'atendran gratuïtament i podràs començar a treure tot el dolor, la por i el patiment que has viscut.
Serveis-recursos-i-formacio/atencio_dones/mapa_siad/
Per altra banda, entenem perfectament aquest instint de protecció a altres persones, que vulguessis creure que havia fet algun canvi i que a partir d'ara no maltractaria als altres, però no funciona així. És important que ell faci un treball individual per adonar-se de com es comporta i com el seu comportament afecta a les altres persones. Però no et toca a tu fer-li veure, ho ha de veure ell.
Des del Servei d'informació i Atenció a les Dones, t'informaran i t'assessoran sobre les vies judicials que hi ha i també de les diferents possibilitats que tens per fer front a aquesta situació.
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas