Fa mesos que tinc molta ansietat. Que faig?
Fa uns mesos que tinc molta ansietat, ja que em vaig distanciar del meu grup de amigues i les coses han cambiat molt, mai he tingut una vida fácil ja que he patit "bulling" i no ho he superat. Cada dia em desperto ja amb ansietat i estic nerviosa per tot, no m'agrada aquesta sensacio, i fa 2 mesos tenia molts atacs de panic i suposo que es perquè no em relaciono molt amb la gent, soc una persona que li agrada molt parlar amb la gent. M'agradaria poder ser més feliç i estar contenta cada dia. Em podrieu donar algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, és important que et posis objectius a curt termini: "poder ser més feliç" és difícil de comprovar, ja que és una sensació subjectiva. Potser t'aniria bé treballar una mica les conseqüències del bullying, ja que és possible que t'hagi aparegut certa desconfiança cap a les amigues i altres persones del teu entorn.
En aquesta primera setmana, intenta parlar amb alguna persona amb qui et sentis còmode per explicar com et sents. Aprofita també per demanar-li com està, preocupa't per com se sent.
I pel que fa a l'objectiu diari: busca cada dia una sensació agradable i concentra't en ella 5-10 minuts. Deixa que t'entri per tot el cos i que s'escampi per tota la teva pell... gaudeix d'aquesta sensació i apunta-ho en una petita llibreta, com si fessis un diari de sensacions agradables. De moment concentra't en això, val?
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas