tinc dubtes per fer el primer petó
Hola! Sempre que quedo amb el meu nòvio, em quedo amb les ganes de fer-li petons, fer-li abraçades, fer-nos fotos els dos... el problema es que jo tinc moltes ganes de fer totes aquestes coses quan estic amb ell, pero el problema es que no m'atreveixo a fer el primer pas ja que nose els pensaments d'ell. Tampoc ser de que puc parlar amb ell quan quedem, ajdeume siusplau!!!!!!
Laura Centellas

Hola!!
Aquesta vergonya i inseguretat al principi de la relació és normal i molta gent hi passa!!
Parla amb ell i explica-li com et sents, el que t'agradaria fer i el que et passa quan esteu cara a cara. Potser a ell també li passa!
La manera de perdre la vergonya seria amb un apropament progressiu... mica en mica comenceu a tocar-vos les mans un dia, un altre us arrepengeu sobre el cap o sobre la falda... i així amb el contacte us anireu sentint més còmodes per fer-vos petons de manera més espontània!
Pel que expliques sobre els temes a parlar, un truc que funciona molt bé és no parlar-ho tot per whatsapp i deixar algun tema "penjat" per explicar-vos-el cara a cara. Així comences a explicar una anècdota de classe i dius: "bé, ja t'ho explicaré quan quedem". D'aquesta manera trencareu el gel i començareu a parlar ;)
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas