Distància amb la parella
Ja fa dies que amb la meva parella no va bé, es per part meva que sento que ja no m'agrada com abans i que tinc la necessitat de canviar les coses, després però penso que estic exagerant i que sí que el segueixo estimant. No sé que m'està passant, si és tot el temps tancada a casa que fa que hi pensi massa o si de veritat és així.. Tothom em diu que quan això s'acabi tornarà a la normalitat, però no ho sé... Estic feta un embolic.
Laura Centellas

Hola!
Potser la pregunta que em ve al cap és: abans del confinament la sensació era la mateixa? Intenta descobrir des de quan tens aquesta sensació, potser et dona pistes del que sents cap a la teva parella.
És possible que l'estimis, però que sentis que ja no t'atrau de la mateixa manera o que hi ha aspectes del seu caràcter o de la seva personalitat que no t'agraden... Llavors hauràs de prendre una decisió, i potser la pregunta clau és: "aquesta relació et segueix despertant il·lusió?"
Pren-te els dies que necessitis per respondre-te-la i sigues honesta amb tu mateixa i amb la teva parella.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas