depilació
Hola tinc 12 anys i resulta que m'acabo d'enterar que moltes de les meves amigues ja es depilen. Jo també tinc a pels a tota arreu: als braços, a les cames, al bigoti... Ara veig que m'he de depilar. Però clar, la meva mare m'hi ha d'acompanyar... El cas és que no sé com dir-li, em costa dir les coses directament i tampoc vull que em respongui: "Tu no tens pels, carniyo, només tens 12 anys". Què puc fer?
Merci, adolescents!! <3
InterPersonal

Hola anònim 101! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs agafa la força que tens dins i a demanar-li a la teva mare el que vols!! Comença a tocar que a casa puguis començar a expressar com et sents i què vols. Sempre millor de bones maneres, eprquè els teus pares vegin que t'estàs convertint en una persona més adulta. Digua-li a la teva mare perquè és tan important per tu fer el pas de depilar-te i com et sents sense anar depilada. Que entengui bé eprquè per a tu és tan important tot això!! Confia en que tu pots ! Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat