Necessito ajuda?
Bona tarda. Des de fa un temps els meus pares em diuen que faig sentir a les altres persones com una merda, que soc invasiva i que em crec que soc millor que els altres. Em diuen que aixi no trobare parella, ni feina, i perdre els amics. En soc conscient pero no se que fer, no se com canviar-ho ni com intentar ser mes feliç, ja que visc amb una exigencia i una tensio que m’impedeix ser-ho. Ho passo realment malament perquè no vull ser aixi i vull ser feliç. Fa temps que pateixo insomni i ansietat.
Que puc fer? Em recomarieu anar al psicoleg?
Gracies de veritat per la vostra ajuda.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que els teus pares t'estan intentant fer veure alguna cosa del teu comportament que fa mal als altres. Ser-ne conscient és un primer pas per poder analitzar-ho i canviar allò que vulguis canviar. Si tu sola no te'n surts, potser és convenient que ho treballis a través d'una teràpia psicològica. Comenta-ho a la teva família, a veure què en pensen i segurament t'ajudaran a trobar el/la professional que et pugui acompanyar.
Mentrestant, pots intentar portar una mica de registre sobre aquests mals entesos. On posis allò que ha molestat a la teva família, com ho has viscut tu i quina resposta has donat. A partir d'aquests exemples us serà més fàcil treballar-ho!
Molts ànims!!
Espero haver-te ajudat una mica
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas